Občina Šentjur, Mestni trg 10, 3230 Šentjur, na podlagi 22. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 47/13 - ZDU-1G in 50/14), Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13 in 10/14) in Načrta ravnanja z nepremičnim premoženjem Občine Šentjur v posamični vrednosti nad 20.000 EUR za leti 2017 in 2018, objavlja
JAVNO ZBIRANJE PONUDB
ZA PRODAJO NEPREMIČNIN
I. Naziv in sedež organizatorja javnega zbiranja ponudb:
Občina Šentjur, Mestni trg 10, 3230 Šentjur, tel. št. 03/747 13 34;
Fax: 03/5743 446, e-pošta: obcina.sentjur@sentjur.si
II.1 Predmet prodaje in izklicna vrednost:
V industrijski coni Šentjur se prodaja komunalno opremljeno stavbno zemljišče parc. štev. 129/21 in 130/2, vpisano v k.o. 1142 – Tratna, v skupni površini 1.182 m², za izhodiščno ceno 49.650,00 EUR. V izhodiščno vrednost nepremičnin ni vključen 22% DDV.
Zemljišča ležijo v območju, ki se ureja z Odlokom o izvedbenem prostorskem načrtu Občine Šentjur (Uradni list RS, št. 114/13) skladno s katerim sodijo v EUP ŠE119, podEUP ŠE119/8 - območje proizvodnih dejavnosti, površine za industrijo.
II.2 Pogoji prodaje:
- Predmetne nepremičnine se prodajajo kot zaokrožena celota.
- Nakup po načelu videno - kupljeno, prodajalec ne odgovarja za stvarne in pravne napake predmeta prodaje. Prodajalec ne prevzema odgovornosti glede geološke stabilnosti tal.
- Ponudnik mora do zaključka postopka zbiranja ponudb plačati varščino v višini 10% ponujene cene za pogodbeni predmet na transakcijski račun Občine Šentjur - podračun št. 01320-0100004983, sklic 00 720099, odprt pri Uradu za javna plačila Žalec. Ponudniku, ki na razpisu ne bo uspel, se varščina brez obresti vrne najkasneje v 15 dneh po izboru najugodnejšega ponudnika. Uspelemu ponudniku (kupcu) se varščina vračuna v kupnino.
- Na razpisu lahko sodelujejo fizične in pravne osebe, ki izpolnjujejo pogoje za pridobitev nepremičnin na območju Republike Slovenije in v roku podajo pravilne ponudbe.
- Pisna ponudba za nakup mora vsebovati naslednje sestavine:
- podatke o kupcu (ime in priimek ter naslov stalnega prebivališča fizične osebe oz. naziv ter sedež pravne osebe);
- navedbo davčne in EMŠO (fizične osebe) oz. matične številke (pravne osebe);
- navedbo nepremičnin, ki so predmet ponudbe;
- višino ponujene cene (brez DDV), ki ne sme biti nižja od izhodiščne;
- pisno izjavo, da sprejema vse razpisne pogoje z lastnoročnim podpisom ponudnika oz. pooblaščenca.
K ponudbi je potrebno predložiti:
- fotokopijo veljavnega osebnega dokumenta za fizične osebe, izpisek iz sodnega registra za pravne osebe oz. izpisek iz poslovnega registra za s.p., ki ne sme biti starejši od 30 dni;
- pooblastilo, overjeno pri notarju, v primeru, da se ponudba poda po pooblaščencu;
- dokazilo o vplačani varščini, številko transakcijskega računa in naziv banke za vračilo varščine.
Ponudba se šteje za popolno, če vsebuje vse zgoraj navedene sestavine.
- Ponudnik lahko ponudbo za nakup nepremičnin umakne ali dopolni do roka za sprejem ponudbe, ki je določen v razpisu. V primeru umika ponudbe se varščina ne vrne.
- Ponudniki, ki ne bodo oddali popolnih ponudb, bodo pozvani k dopolnitvi, če ponudba vsebuje vse elemente ponudbe, ima pa pomanjkljivo dokumentacijo. V kolikor ponudba tudi v roku, določenem za dopolnitev, ne bo popolna, je prodajalec ne bo upošteval.
- Prepozno prispele ponudbe, ponudbe pod izklicno ceno in ponudbe, ki ne bodo izpolnjevale vseh razpisnih pogojev, ne bodo upoštevane. Ponudbe, ki bodo prispele po roku za oddajo ponudb bodo zapečatene vrnjene ponudniku.
- Izbran bo ponudnik, ki bo izpolnjeval vse razpisne pogoje in ponudil najvišjo ceno, vendar najmanj v višini izhodiščne cene. S ponudniki, ki bodo podali enakovredne ponudbe (enaka višina kupnine ob izpolnjevanju vseh pogojev), bo prodajalec izvedel pogajanja. Izbran bo ponudnik, ki bo ponudil najvišjo ceno.
- Zemljišča ležijo v območju, kjer prodajalka fazno izvaja projekt protipoplavnih ukrepov, skladno s strokovno podlago HHA in IDZ za spremembe in dopolnitve OPPN »Industrijska cona Šentjur«, ki jo je izdelal Hidrosvet d.o.o., in bo gradnja na predmetu prodaje možna po izvedbi projekta.
- Ponudbe morajo biti veljavne do vključno 6 mesecev od dneva zaključka razpisnega roka.
- Celotno kupnino mora kupec poravnati v 30-ih dneh od sklenitve pogodbe oz. izstavitve računa. Rok plačila celotne kupnine je bistvena sestavina pravnega posla.
- Ponudniki bodo o izbiri najugodnejšega ponudnika pisno obveščeni najkasneje v 15-ih dneh od datuma javnega odpiranja ponudb. O najugodnejšem ponudniku bo odločil župan s sklepom. Odločitev župana je dokončna.
- Občina Šentjur lahko brez kakršnekoli odškodninske odgovornosti do sklenitve pravnega posla prekine oz. ustavi postopek prodaje, ne da bi za to navedla razloge, pri čemer se ponudnikom vrne plačana varščina v nominalnem znesku.
- Obveznost prodajalca, da sklene pogodbo s ponudnikom, ki ponudi najugodnejše pogoje, ali katerimkoli ponudnikom, je izključena.
II.3 Drugi pogoji prodaje:
Rok za začetek gradnje na zemljiščih je dve leti od izvedbe projekta protipoplavnih ukrepov, rok dokončanja tretje gradbene faze je tri leta od izvedbe tega projekta, pogodbena kazen za kršitev rokov se določi s pogodbo v višini 5.000,00 EUR.
Prodajalec si na parcelah, ki sta predmet prodaje, izgovarja neodplačno služnostno pravico za potrebe gradnje, vzdrževanja in upravljanja objektov in omrežij javne komunalne infrastrukture ter služnost dostopa do komunalne infrastrukture. Omejitve se vpišejo v zemljiško knjigo.
II.4 Sklenitev pogodbe:
Izbrani ponudnik mora najkasneje v osmih dneh od prejema sklepa o izbiri in poziva skleniti prodajno pogodbo. Če uspeli ponudnik (kupec) v določenem roku ne sklene pogodbe, varščina zapade v korist prodajalca in velja, da je kupec odstopil od pogodbe.
Pogoji iz javnega razpisa so sestavni del pogodbe o prodaji nepremičnin.
Uspeli ponudnik oz. kupec plača poleg kupnine tudi davčne dajatve (DDV) in stroške notarskih storitev. Zemljiškoknjižni prenos vrši prodajalec po prejemu celotne kupnine.
III. Rok, naslov in informacije za predložitev ponudbe:
Ponudba mora biti dostavljena na naslov: Občina Šentjur, Mestni trg 10, Šentjur, z oznako » Ponudba za nakup nepremičnine po razpisu, štev. 478-269/2017(2513) - ne odpiraj«. Na ovojnici mora biti naveden naziv oz. ime ponudnika.
Pravočasne bodo ponudbe, ki bodo prispele v zaprti ovojnici na zgornji naslov do vključno 27. 12. 2017 do 10. ure. Javno odpiranje ponudb bo 27. 12. 2017 ob 11.00 uri na sedežu organizatorja v sejni sobi Občine Šentjur, drugo nadstropje. Predstavniki ponudnikov se morajo v primeru prisotnosti pri odpiranju ponudb izkazati z osebnim dokumentom oz. pisnim pooblastilom ponudnika.
Vsa pojasnila v zvezi z razpisom lahko interesenti dobijo v Oddelku za gospodarske dejavnosti, Službi za gospodarjenje s premoženjem, tel. št. 03 747 13 34 (Konrad Pušnik) in 03 747 13 23 (Katja Burič) v času uradnih ur. Ogled nepremičnin je možen po predhodnem dogovoru.
Številka: 478-269/2017 (2513)
Šentjur, 7. 12. 2017