V okviru projekta Ključ organiziramo brezplačno delavnico, kako svojo izoblikovano storitev ali produkt uspešno umestiti na trg, kako oblikovati učinkovito promocijo in komunikacijsko strategijo
Kaj boste pridobili?
Na delavnici bomo pregledali nabor in značilnosti komunikacijskih orodij in medijev, spoznali njihove prednosti in slabosti, ter na konkretnih primerih udeležencev obravnavali primere in možnosti ter postavitev komunikacijskih ciljev glede na konkretni produkt in sredstva namenjena promociji.
Vsebinski sklopi delavnice:
Udeleženci delavnice bodo lahko delali na svojih produktih oziroma storitvah. Če svojega primera še nimajo, bodo delali na skupnem produktu.
Za udeležbo na brezplačni delavnici se je potrebno prijaviti do vključno 2. februarja 2017!
Delavnica je namenjena dijakom, študentom, brezposelnim ali zaposlenim mladim in ostalim, starejšim od 15 let. Udeležba na delavnici je brezplačna. Delavnico bo vodil Tadej Zajšek.