Številka: 478-162/2019-8 (2513)
Šentjur, 2. 6. 2021
Občina Šentjur, Mestni trg 10, 3230 Šentjur, na podlagi 52. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/18 in 79/18) ter 19. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/18) objavlja
NAMERO O SKLENITVI NEPOSREDNE POGODBE
za prodajo nepremičnine parc. št. 937/18 k.o. 1138 Šentjur pri Celju
1. Osnovni podatki upravljavke stvarnega premoženja
Postopek prodaje vodi oziroma pravni posel razpolaganja s stvarnim premoženjem sklepa Občina Šentjur, Mestni trg 10, 3230 Šentjur, kot upravljavka nepremičnine.
Predmet prodaje je nepremičnina z ID znakom:
Izhodiščna vrednost stavbnega zemljišča je določena v višini 11.920,00 EUR.
Predmetna nepremičnina je prosta obligacijskih in stvarnopravnih bremen in koristi.
3. Ponudbena cena
Ponudbena cena ne sme biti nižja od izhodiščne vrednosti, pri čemer ponujena cena ne vključuje 22% DDV.
V kolikor bo v roku prispelo več enakovrednih ponudb, bodo s ponudniki opravljena pogajanja o ceni.
4. Način in rok plačila kupnine
Kupnina se plača v 30-ih dneh po sklenitvi pogodbe oz. izstavitvi računa.
Plačilo celotne kupnine v določenem roku je bistvena sestavina pravnega posla.
5.Sklenitev pogodbe
Pogodba bo sklenjena s tistim ponudnikom, ki bo ponudil najvišjo odkupno ceno.
Pogodba mora biti z uspelim ponudnikom sklenjena v roku 15 dni po pozivu upravljavke za sklenitev pogodbe.
Uspeli ponudnik oz. kupec plača poleg kupnine tudi davčne dajatve (DDV), stroške notarskih storitev in stroške vknjižbe v Zemljiško knjigo (notarski stroški in sodne takse).
Nepremičnina se prodaja kot zaokrožena celota in po načelu videno – kupljeno, tako da upravljavka ne jamči za kvaliteto, lego, velikost in dostop do nepremičnine.
Upravljavka si pridržuje pravico, da lahko do sklenitve pravnega posla, brez obrazložitve in odškodninske odgovornosti, odstopi od pogajanj oziroma ustavi postopek prodaje. Za ponudnika je po oddaji ponudbe le ta zavezujoča.
6. Pogoji in način oddaje ponudbe
Ponudnik je lahko pravna ali fizična oseba, ki v skladu s pravnim redom Republike Slovenije lahko postane lastnik nepremičnin.
Ponudnik mora najkasneje do 23. 6. 2021 do 24.00 ure na elektronski naslov: obcina.sentjur@sentjur.si, osebno ali priporočeno po pošti na naslov Občina Šentjur, Mestni trg 10, 3230 Šentjur, z nazivom zadeve »ponudba v zadevi 478-162/2019 (2513)« poslati:
Ponudbe, predložene po izteku roka, bodo izločene iz postopka.
Ponudniki bodo o rezultatih zbiranja ponudb obveščeni na njihov naslov najkasneje 7 delovnih dni po zaključenem zbiranju ponudb.
Informacije in pojasnila v zvezi s predmetom razpolaganja so na voljo v Oddelku za gospodarske dejavnosti, Službi za gospodarjenje s premoženjem, tel. št. 03 747 13 23 (Katja Burič). Ogled nepremičnine je možen po predhodni najavi.
|
|
ŽUPAN mag. Marko DIACI |